A ty, jak trafiłeś na p(O)lke?

Włączasz komputer i chcesz w internecie znaleźć informacje na temat szydełkowania. Wpisujesz do wyszukiwarki słowo ¨haft¨  i, w niewyjaśniony dla Ciebie sposób, po kilku kliknięciach lądujesz na stronie ze zdjęciami z ostro zakrapianej imprezy. Jak ja się tu znalazłem? Co ja tutaj robię?  Tak pewnie myślą osoby, które jakimś trafem wylądowały na Polce, mimo ze  Ekwador nawet przez myśl im nie przeszedł, siadając przed komputerem…

Jest na blogu taka opcja, która pokazuje czego szukają ludzie, zanim internet skieruje ich na Polke.

Calkiem logiczne wydaje mi się (i cieszy) ze trafiają tu Ci, których interesują takie tematy jak:

polacy w Ekwadorze
roże ekwadorskie
jakie małpy są w ekwadorze
Amazonia
Kwiaty tropikalne

Mam nadzieje, że poszukujący znaleźli to czego szukali, a jak nie, to że mimo wszystko nie żałują.

Zastanawia mnie natomiast, ze na blogu lądują też rozglądający się za obuwiem i na Polkę kierowały ich takie hasła, jak:  

trapery na obcasie
buty dla świnki morskiej

I zupełnie nie mam pomysłu, jak nas internet skojarzył z:

dzieci spacerują na golasa
jak ich upewniałam ze nie


Spieszę donieść,  że w Ekwadorze świnki morskie nie spacerują w butach, a dzieci na golasa. Ani na odwrót. 

A ty, jak trafiłeś na p(O)lke? 

1 komentarz: